sobota, 28 lutego 2015

Prologue

     Jej brązowe oczy jeszcze raz zeskanowaly obraz przed nią. Zamrugała kilka razy próbując sprawić aby ten widok okazał sie być tylko jej bujna wyobraźnia.
     Niestety.
     -Zayn?-spytała nie dowierzając.
     Chłopak powoli odwrócił sie w jej stronę.
     Czego to akurat musiała być ona?
     -To nie jest tak jak myślisz-odpowiedział podchodząc do niej.
     Brunetka przetwarzala w głowie po kilka razy widziana przed chwila sytuacje. Nie mogła w to uwierzyć!
     Ona mu ufała! Była wobec niego szczera! No, chyba raczej wobec niej....
     -Unhappy, zrobiłem to dla ciebie.
     -Dla mnie? Zrobiłeś to dla mnie?-prychnęła-Gdybys myślał o mnie, nigdy byś tego nie zrobił.
     -Ale wtedy byśmy sie nie poznali-napomknął.
     -Tak. I moze wtedy byłabym szczęśliwa....


____________________________________________________________
A wiec, oto prolog mojego nowego opowiadania :D
Mam nadzieje, ze choć trochę Was zaintrygowałam. Jeszcze nie spotkałam się z opowiadaniem o podobnej fabule do tego. Także od razu mówię, że jest to mój oryginalny pomysł i nikomu go nie ukradłam. Proszę też o to samo w stosunku do mnie.

Btw. Znajdziecie mnie również na Wattpadzie :) http://www.wattpad.com/story/32627689

4 komentarze:

  1. Zaintrygowałaś mnie. Czegoś takiego chyba jeszcze nie było, a może i było, a ja po prostu jestem zacofana. Fabuła genialna i w dodatku piękną Fleur odgrywa tutaj Victoria Justice z mojego ukochanego serialu, dodatkowo Zayn Malik i już jestem Twoja ♥ Będę wyczekiwała pierwszego rozdziału no i mam nadzieję, że dokończysz to opowiadanie, bo zapowiada się obiecująco :)

    Buziaki, Brittle :*

    http://personal--angel.blogspot.com/

    Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=za5NWaybRrw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie spotkałam sie z taka fabuła, o czym wspomniałam :)
      Zayn Malik - mężczyzna moich marzeń! Miejmy nadzieje, ze uda mi sie dokończyć to opowiadanie.
      Dziękuje ślicznie za komentarz! :**

      Usuń
  2. oooooo boze! jak czytalam to na tw telefonie to malo co nie zemdlałam, a teraz mam atak serca....znowu! no co ty ze mną robisz? kocham kocham❤❤❤

    Ronnie✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie, cokolwiek bym nie napisała, Ty umierasz xD
      Ech, niestety musisz przeboleć fakt narracji 3 osobowej :D
      I nie myśl sobie, ze dam Ci dostęp do dalszych części na moim telefonie.

      <3

      Usuń